O svojim razlozima, očekivanjima i dojmovima pišu studenti prve i druge generacije Studija:
Oduvijek sam išla na dramsku. Dramska je mjesto mojeg odrastanja. Voljela sam se igrati, voljela sam stvarati, voljela sam glumiti i pjevati, a tamo sam mogla sve. Tamo sam osjećala nevjerojatnu toplinu i sigurnost na kojoj sam neizmjerno zahvalna. I znala sam da tako nešto želim i u budućnosti. Hm, ali kako?
Teturala sam tako dugo kroz svoje dvadesete ne znajući u kojoj se to dramskoj i/ili kazališnoj sferi želim naći. U međuvremenu nešto i završila. Ali s razlogom. To je bila ključna odskočna daska da upišem Poslijediplomski specijalistički studij dramske pedagogije. Tamo sam upoznala baš ono što sam trebala. Opet sam se počela igrati, opet sam dio dramske grupe (iako s one druge strane, ali jednako zanimljive), upoznala sam neke nove kazališne forme i oblike, opet pišem, ali zahvaljujući tome stvaram toplo i sigurno mjesto s nekim novim generacijama.Jelena Kovačić, profesorica povijesti umjetnosti i hrvatskoga jezika
Slučajno sam naišla na natječaj za upis na Poslijediplomski specijalistički studij dramske pedagogije, bio je to poziv za prvu generaciju studenata u Hrvatskoj. Budući da ranije studij nije postojao, nitko ga od nas polaznika nije mogao ni planirati upisati, zar ne? Dramskom pedagogijom aktivno se bavim posljednjih godina, a kao magistri teatrologije, koja se upušta i u rad na dramaturgiji u predstavama za djecu u profesionalnom kazalištu, učinilo mi se nužnim produbiti znanja iz područja dramske pedagogije podjednako i u teorijskom i praktičnom smislu. Smatram da je studij izvrsno koncipiran, naročito je pohvalno to što možete zatražiti i dobit ćete individualni pristup profesora i njegovo vodstvo u stvarima koje su vama osobno od većeg interesa. Zahvaljujući ovoj specijalizaciji ostvarila sam visoke kompetencije za sve oblike pedagoško-dramskoga rada s djecom i mladima, a što se tiče profesionalnog kazališta za djecu, sretna sam što, primjerice, mogu kazati da dječja predstava ne mora nužno biti didaktična, sa sigurnošću da je moje uvjerenje utemeljeno na saznanjima relevantnih suvremenih teoretičara.
Tanja Novak, magistra novinarstva, magistra teatrologije
Tijekom godina pohađala sam mnoge dramske radionice i seminare gdje sam naučila mnoge dramske tehnike. Na mnogim radionicama koje su me učile kako nastavu učiniti zanimljivijom i učenike aktivnijima pokazali su nam neke dramske metode. Cijelo vrijeme osjećala sam da mi nedistaje neka poveznica, sustavnost u primjeni dramskih metoda. Na PSS sam dobila sustavnost i sveobuhvatnost. Učili smo kako treba izgledati dramski sat. Na praksi smo vidjeli kako rade dramsko studiji. Posebna je cjelina dramske metode u nastavi. Uz pomoć dramskih metoda moguće je zainteresieati sve učenike i potaknuti ih na aktivnost. Profesorice su nadahnjujuće i motivirajuće. Pružaju podršku u studiranju i radu.
Dorotea Buntak, učiteljica razredne nastave
Upisala sam specijalističke studije dramske pedagogije kako bih proširila svoje znanje o drami i pozorištu u obrazovanju, čime sam se i pre studija bavila. Veoma sam zadovoljna kvalitetom studija i posvećenošču svih profesora. Studije bih preporučila svima koji se bave dramom i primenjenim pozorištem, kao i svim nastavnicima koji praktikuju dramske metode u svom radu.
Nataša Milojević, BAZAART
Dramska pedagogija objedinjuje moje dvije strasti: rad s djecom i mladima i kazališnu umjetnost, stoga je upis na Poslijediplomski specijalistički studij dramske pedagogije u Zagrebu bio odgovor na moje (dugo vremena sanjane!) želje i ambicije. Iako sam već od studentskih dana dramskopedagoške metode sustavno primjenjivala u svom radu, vapila sam za stjecanjem jednog sustavnog pregleda u teorijske i praktične mogućnosti dramskog odgoja (kako one u školi, tako i one u dramskom studiju). Upravo sam ta znanja i dobila; stečenim kompetencijama koje mi je Studij ponudio vidim šaroliku lepezu novih izazova kao i mogućnosti vlastitoga napredovanja.
Iva Nemec, Dramski studio Kaleido
U životu nastoj iskoristiti svaku pruženu priliku. Želim i mogu više. Takvo razmišljanje dovelo me i na studij Dramske pedagogije.
Svoj rad u tom području nastojala sam obogatiti i produbiti nekim novim spoznajama koje sam željela usvojiti pohađanjem ovog studija. Rad s djecom i mladima u dramskim grupama me ispunjava i željela sam ga obogatiti i oplemeniti novim saznanjima i spoznajama. Dramske metode i tehnike svakodnevno rabim kao nastavne metode pri poučavanju nastave Hrvatskog jezika, a sam način poučavanja je vrlo zabavan i učinkovit, usmjeren na učenika kao središte nastavnog i obrazovnog procesa te koji istovremeno obogaćuje i stvara jedno pozitivno i plodno radno ozračje.
Smatram da sam pohađanjem ovog studija obogatila i proširila svoje znanje i stekla brojna pozitivna iskustva. Otvorili su mi se novi vidici, mogućnosti i putovi kojima sam hrabro krenula dalje.
Matilda Marković, učiteljica hrvatskoga jezika