Lutz Pickardt živi u Kasselu, redatelj je, kazališni pedagog, kazališni terapeut i pedagog glasa po Roy Hart metodi. Više od 25 godina vodi radionice, radi predstave, kazališne, plesne i video projekte s mladima, odraslima i starijim osobama u nacionalnom, transkulturalnom i internacionalnom kontekstu, s naglaskom na fizički teatar i maske. Kao pedagog, radi za Schauspielstudio Frese (Hamburg), Bundesverband Kulturarbeit (Frankfurt), Interkulturell-Aktiv (Berlin), IFANT (Wien) i druge te je nastavnik na Sveučilištu primijenjenih znanosti i umjetnosti u Hildesheimu. Predsjednik je udruge kazališnih pedagoga Njemačke Bundesverband Theaterpädagogik (BuT) i kontakt osoba za transkulturalne i internacionalne projekte.
Maja Sviben rođena je 1981. u Zagrebu, gdje završava studij dramaturgije na Akademiji dramske umjetnosti. Kao autorica, dramaturginja, scenaristica i prevoditeljica surađivala je na tridesetak projekata u kazalištima, umjetničkim organizacijama i drugim kulturnim ustanovama te manifestacijama, radila je kao urednica za Teatar.hr, osmislila je nekoliko projekata odgojnog kazališta i bavi se dramskom pedagogijom. Vodi kazališne radionice u Hrvatskoj i inozemstvu te je sudjelovala u nekoliko međunarodnih projekata (Interplay Europe, EDERED, Young IDEAs, Theatre Integrates People).
Dobitnica je nagrade Marin Držić za dramu Točka izvorišta 2004. te nagrade za najbolju scensku prilagodbu za predstavu Grga Čvarak na festivalu SLUK 2013. Osnivačica je i članica uredništva portala Drame.hr, posvećenog predstavljanju suvremenog domaćeg dramskog pisma te dopredsjednica Hrvatskog centra za dramski odgoj. Suosnivačica je umjetničkog kolektiva SKROZ.
Nina Horvat je umjetnička voditeljica Teatra Tirena u kojem radi i kao dramska pedagoginja te vodi kazališne radionice. Diplomirala je i magistrirala na Odsjeku dramaturgije na zagrebačkoj Akademiji dramske umjetnosti. Kao dramaturginja, radila je na desetak predstava u kazalištima za djecu, ali i odrasle. Njezini dramski tekstovi postavljeni su u kazalištima diljem Hrvatske. Dobitnica je nagrade Marin Držić za dramski tekst Dok nas smrt ne rastavi.
Marina Petković Liker je kazališna redateljica koja je svoj kazališni život započela u dramskom studiju učilišta Zekaema uz dramske pedagoge Vladu Krušića i Ines Škuflić-Horvat. U osnovnoj je školi napravila svoju prvu autorsku predstavu i otada se intenzivno bavi kazalištem prolazeći različitim ulogama (izvođačke, autorske, redateljske, dramaturške i pedagoške). Diplomirala je fonetiku i komparativnu književnost na Filozofskom fakultetu u Zagrebu te kazališnu režiju na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Zaposlena je na ADU na Katedri scenskoga govora, a kao vanjski suradnik održava nastavu na Učiteljskome fakultetu na redovnom i Poslijediplomskom specijalističkom studiju dramske pedagogije. Režirala je 30-tak kazališnih predstava, uglavnom istraživačkoga i autorskog karaktera. Suosnivačica je Četveroruke, umjetničke organizacije za otvaranje novih polja kazališne komunikacije.
Lucija Prstec Smolčec diplomirala je na Odsjeku kostimografije na Tekstilno-tehnološkom fakultetu. Već dugi niz godina radi kao freelance kostimograf na predstavama u kazalištima za djecu, reklamama i filmovima.
Christian Rene Peter je već skoro dva desetljeća aktivan na području cirkuske umjetnosti. 2005. godine završio je Visoku školu cirkuske pedagogije u Lindegnu. Suosnivač je i aktivni član Triko Cirkus Teatra. Njegove vještine su žongliranje, hodanje na žici, klaunerija i sviranje više instrumenata u isto vrijeme.