Ime i prezime učiteljice/nastavnice: Željka Župan Vuksan
Ustanova:
Gimnazija Sesvete |
Odgojna skupina / razredni odjel: 2. b | Datum:
|
|
Nastavna jedinica: Cervantes, Don Quijote | |||
Nastavno područje: jezično izražavanje | |||
Tip sata (obrada, ponavljanje, uvježbavanje): ponavljanja | Dramske metode: pismo Don Quijotu
(Moja borba s vjetrenjačama)
|
||
Operacionalizirani ciljevi | Na ulomku objasniti don Quijoteov juriš na vjetrenjače, objasniti odnose među likovima i karakterizirati ih. Uočiti ironiju i parodiju, objasniti sintagmu borbe s vjetrenjačama. | ||
Ishodi učenja: | |||
Kognitivni: | Objasniti ulogu Cervantesa u književno-povijesnom kontekstu. | ||
Afektivni: | Iznošenje vlastitog doživljaja i vlastite borbe s vjetrenjačama. | ||
Tijek sata
Nakon analize ulomka učenici pišu pismo don Quijotu iznoseći mu svoje borbe s vjetrenjačama. U prezentaciji pisma učenici s u paru: osoba A čita pismo drugog učenika, osoba B u ulozi don Quijota komentira i pronalazi savjet ili utjehu. Jedan učenik na ploču crta obris lika u koju upisuje probleme iz učeničkih pisama. |
|||