RASPRAVA O RADOVIMA – opis, informacije i objašnjenje

ŠTO SE RADI? ŠTO NAS MUČI?

Prezentacija i rasprava o prijavljenim radovima

Petak, 21. rujna 2018., od 12 do 14 sati

Rasprava će se odvijati paralelno u tri tematski različite skupine. Sudionici Simpozija koji nisu autori radova pozvani su da se priključe jednoj od skupina, prate i aktivno se uključe u rad skupine. Rasprava će biti organizirana tako da se najprije radovi izlože pojedinačno (svaki rad predstavit će umjesto autora netko od kolega iz skupine, s naglaskom na najvažnije teze), iza čega je planirana rasprava o ključnim problemima i temama kojih se radovi dotiču. Sudionici Simpozija koji nisu autori u tom dijelu zasigurno mogu doprinijeti.

Skupina 1: DODATNA VRIJEDNOST KOJU DRAMSKI ODGOJ DONOSI (moderator: Nataša Milojević)

Teme i teze:

  • Dramski odgoj u odgojno-obrazovnu sredinu donosi… novi pogled na priču (pričanje; igranje priče (dramatizacija), dramska obrada teme iz poznate priče); mijenja ozračje i odnose među sudionicima/učenicima (inkluzija, socio-emocionalni razvoj); mijenja odnos nastavnik – učenik; odgajatelj – dijete itd.
  • U kojim institucionalnim oblicima dramski odgoj najbolje postiže svoje ciljeve? Umjetnički projekti koji ulaze u škole? Dramski rad na redovitoj nastavi? U izvannastavnim aktivnostima? Kao poseban predmet?

Radovi i sudionici:

  1. Školska dramska skupina i inkluzija; Snježana Čubrilo
  2. Uloga dramskih metoda i lutkarskog medija u pristupu i obradi osjetljivih tema nastave književnosti, Matilda Marković
  3. Fakultativna nastava dramskog odgoja u srednjoj školi; Željka Župan Vuksan
  4. Zašto pričati priče i što možemo naučiti od tradicionalnih pripovjedača?; Vladimira Velički
  5. Dramatizacijom do kvalitetnog socio-emocionalnog razvoja; Ana Marija Cimaš
  6. Potreba za uvođenjem drame i kazališta u obrazovanju kao oblika ustaljene prakse u obrazovanju mladih, prikazana na modelu prevencije vršnjačkog nasilja; Nataša Milojević

 Skupina 2: NAČINI RADA – STO LICA ISTE IDEJE (moderator: Iva Nemec)

Teme i teze:

  • Odgajatelji, učitelji i nastavnici dramski odgoj shvaćaju i primjenjuju na najrazličitije načine i s različitim ciljevima.
  • Što nam je zajedničko? Što možemo naučiti jedni od drugih? Kako možemo pomoći jedni drugima?

Radovi i sudionici:

  1. Primjena procesne drame u odgojno-obrazovnom radu u svrhu djelovanja na odgojni aspekt;Ivana Krilčić i Viktorija Lovrinčević
  2. Od igre do predstave, Slavica Benčik
  3. Ovako mi to radimo; Božica Knežević i Mirsada Accad
  4. Larp – igre uživljavanja u uloge; Dorijan Strnad
  5. Zašto odgojitelji i učitelji razredne nastave (ne) pričaju, Ana Škaro i Maša Rimac Jurinović
  6. Teatar objekta – izazovi u praksi vrtića i osnovne škole; Magda Henok i Ana Malnar
  7. Prilagodljivost zadanog modela procesne drame u različitim odgojno-obrazovnim uvjetima; Iva Nemec
  8. Dramsko stvaralaštvo kao internacionalni dijalog; Jelena Kovačić

Skupina 3: IZAZOVI VREDNOVANJA (moderator: Frana Marija Vranković)

Teme i teze:

  • Kako se vrednuje proces a kako proizvod (predstava)?
  • Tko vrednuje i po kojim kriterijima?

Radovi i sudionici:

  1. Vrednovanje u dramskom stvaralaštvu za djecu i mlade; Milan Mađarev
  2. (Samo)vrednovanje rada u dramskoj skupini bez vodstva dramskog pedagoga; Ines Matić
  3. Kazalište u službi inkluzije: Što je dobra predstava?; Franka Vnučec
  4. Govorničke i glumačko-interpretativne vještine dramskih pedagoga; Maja Lasić
  5. Stavovi kazališnih umjetnika prema tabu-temama u kazalištu za djecu i mlade; Tanja Novak
  6. Što se sve procjenjuje u dramskom stvaralaštvu djece nižih razreda osnovne škole; Vedrana Juroš
  7. Za koga se izvode školske predstave; Katja Petrović
  8. Igrom do LiDraNa; Goran Smoljanović

 

 

Share this...
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone